Sunday, February 13, 2011

Kejayaan!!!!!!!!!!!!!


Kejayaan seseorang x blh nk di duga..begitu gak ngan aku ni..cita2 tinggi, tp hampeh..sume x menjadi..tp aku dapat bayangkan yang hidup aku bakal berubah nanti. Dengan angan2 nie, aku harap sume menjadi la. Citer sal kejayaan nie, teringat aku kat sorang budak. hurm, budak nie yg aku kenal masa sekolah dulu. tp lelaki la. kwn baik aku sekarang. dia punya pelajaran ok la, x memberangsangkan. tp, bkn tu yg aku nk citerkan. aku kagum dgn dia. siang malam dia kerja. tak reti penat. sampai balik tengah mlm. sampai la satu malam tu die balik kerja dlm kul 2pg kot, terlanggar pokok buluh. die ckap kat aku, die mengantuk. pelik btl. mengatuk pn, naik motor sampai leh langgar pokok buluh ke?die kerja kat kedai mkn. ada la satu kedai makan kat kota bharu tu. nama kedai tu tak silapnya, 'nasi kerabu golok'. kalau tak silap aku kot. tp sekarang die dah bukak kedai sendiri kat kuantan. die sebaya ngan aku blh berniaga mcm tu. siap jadi owner lagi tu. huh, harap kat aku nie. hampeh, sume x menjadi. tp sume tak pelik pn. kata org, mana ada kemahuan disitu ada jalan. ni org ckp la. aku tumpang sekaki jer. tp kan, aku berbanyak terima kasih la kat awek aku ni sorg nie. tak habis2 bg support kat. tak penah pun ada org mcm dia dlm hdup aku. kira aku nie org bertuah la sikit. dia beria2 sgt nk aku berjaya. ye la kan, aku berjaya makna die pun akan berjaya gak nnt, sebab aku kn bakal suami nya nanti. dan pada mak ayah aku tak penah membangkang yg aku buat selama. asyik sokong aku jer. tapi satu jer yg aku risau. baru2 nie mak aku dah mula membangkitkan isu hangat. ada ke dia tanya aku bila nak kawin??terkejut beruk aku di buatnya. pastu pandai2 aku la kelentong.hihi..wokey, dah tgh mlm nie. aku kene tido dlu. esk pagi2 mau keja. so, see oyu next time. take n bye. to natasha nawi. jgn noty2..hahaha

No comments:

Post a Comment